söndag 7 februari 2010

gävleloppet på skidor


Fan va grym jag va i dag jag spurtade ner en indier på längdskidor?
Vet inte om dom har så mycket snö i indien men han hade i alla fall också kört alla 45 km som jag också gjorde i dag.Det är då tufft för psyket och vara så dålig som jag nu är på skidor.Men det håller då deffintivt uppe motivationen för ju fler dåliga lopp jag gör ju mer fast övertygad blir jag om att bli bättre.
Vet inte rikitgt heller om jag var så dålig i dag för återigen hade jag lyckats missa vallningen.Uppför hade jag i alla fall ett sjuhelsikens fäste men glidet var det sämre med.Lite kul var att även Peter Wattvil fredrikshof var ute i skogen och frustade vi had en jämn kamp där, jag lyckades hålla undan med minuten.Dagens tid ca 2.51 på 45 km är ju inte elitklass direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

byt skidor ska du se att det gåt bättre