torsdag 11 februari 2010

Renovering!


Efter att ha känt mig sliten ett tag nu så är det dax för lite renovering av min kropp.Jag var till en thaimassör strax efter nyår och han drog och ryckte i alla mina leder.Och han lyckades således med konsstycket att dra min fot ur led.Foten har således ömmat sedan dess och när jag nu också började få känning i höften förmodligen på grund av snedbelastning så har jag beställt tid hos en massör/kiropraktor.han har tidigare hjälpt mig och dra rätt foten då jag krashade på cykeln för ett par år sedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thaimassage utan happyending alltså...

Anonym sa...

Tjena Janne
Det var verkligen inte happy ending. Hoppas det ordnar sig innan Vasan.
/Blomman

Janne.J sa...

Halloy blomman!Jo det är fixat nu så det sjka nog ordna sig.Till vasan får jag ju också hjälp med vallningen av folk som verkligen kan det där.Så om inte förr så där så så sk ajag int eha nått o skylla på :)