lördag 20 februari 2010

insnöad!

Huvaligen vilket grisväder.17-24 minus är lovat uppe i malung när jag i morgon kör mitt sista seedningslopp inför vasan.Är inte riktigt nöjd med att stå i fjärde starled som jag nu gör så att stå över morgondagen är inget allternativ.

För att skydda mig inför morgondagen så inhandlade jag den blå blommiga buffen i flecce men även lite coach tejp för att skydda nästippen.Det borde räcka för att slippa förfrysning.


Att det var tuffare än jag trodde att hävda mig i veteranklassen på skidorna gör att jag blir rikitgt sugen på en fortsatt satsning.Så ett par rullskidor kommer inhandlas och byta ut återhämtings/distans passen på cykel i vår.Att jag även knappt cyklat i vinter kommer säkert påverka vårformen så denna säsong blir det Veteran även på landsväg.

Inga kommentarer: