söndag 21 februari 2010

Talanglös!

19 894 JAN JAKOBSSON DOMNARVETS GOIF 3:02:16.9 43:41.efter segraren H40

Ja huvaligen Skinnarloppet är averkat.
Jag kom iväg bra i starten och hade rätt fort kontakt med åkarna i startgrupp 1.
Så långt allt väl höll mig där ett par km för att sedan börja det stora raset i fältet.Folk bara blåste förbi både på höger o vänster.Fallet fortsatte tills vi om upp på myrarna på banan då jag dick till dagens behållning då jag hopp stakade och började därmed plocka man efter man.Det roliga fortsatte till varvning då både mitt fäste var slut men även jag,usch 22,5 km kvar jag slet på men backarna vart svårforcerade med mitt dåliga fäste.Så tyvärr så blir det nog startled 4 på vasan

Jag får väl göra som med cykelkarriären slita på i 8 långa år för att få en seger :)

Inga kommentarer: