fredag 19 augusti 2011

Litespeed carbon 2011 med wattmätare!

Måste tyvärr sälja min racer för att kunna få in lite finplast cross.
Bättre cykel än denna har jag ej kört på så det svider lite att behöva sälja.



Bättre cykel än så här går det inte att få i dagsläget.vikt 6.8kg strl 57 lika aero som många tempohojar.

spec

sram red grupp
med quark wattmätare i vevpartiet.
garmin gps 800
lightweight hjul.
sadel selle italia slr carbonio
new ultimate carbon styre,styrstam,flaskställ

bara ram o hjul kostar 60000 i nypris.

jag kan tänka mig att sälja cykeln med shimano kantråds hjul eller utan hjul.Även utan wattmätare o gps.

Pris komplett 50 000:-
med aluhjul 36 000:-
utan wattmätare
med aluhjul och
nytt sram red vevparti 28 000:-

Cykeln är i toppskick måste bara ses!!!

kommer vara i södertälje den 21/8 för påseende
eller ring 0736487795

2 kommentarer:

Robban sa...

Fin hoj! Vilken storlek är det och hur lång är du?

Anonym sa...

Det är strl 57 och jag är 186cm stolpen går att höja ett par cm men givetvis sänkas och kapas med.

Janne.J