söndag 27 maj 2012

Fegisar vinner inga lopp!

foto Alexandra Jakobsson
Kroppen kändes bra idag så jag fick för mig att chansen fanns till pallplaceringen. När jag väl kom iväg så svarade kroppen bra men var på tok för feg i kurvor och det lilla stök som var.Jag fick dock upp hoppet lite då jag skymtade Dick som jag behövde köra 25 sekunder fortare än.Matade därmed på lite extra den sista biten och fick höra att jag var först av dom som hitintills kommit i mål i klassen.Micke hymer kom och petade ner mig och tiden gick och hoppet steg kanske skulle jag få bestiga pallen.Dick kör i mål strax före gunnar töjren och jag har inte riktigt koll hur mycket efter han nu var.Det visar sig att jag tog in 14 sek så det fattades ytterligare 11 sek.Vart lite besviken men jag vet inte om det är åldern eller men Bromsar på tok för mycket för att få till den där riktiga farten.Fyra är ok men inte nån riktigt kul placering.

Inga kommentarer: