onsdag 9 maj 2012

Lite Gardaberg och Girolagtempo

Vi hade en hyfsad första dag här nere i italien då vi letade efter den grymma klättringen som vi sett på eurosport för ett par veckor sedan.Nu fann vi inte den rätta backen utan fick nöja oss med en kort variant av mördarbacken pluss en lite längre klättring som man inte behövde sicksacka för att ta sig upp.Värsting backen skall vi ta nån dag så det är bara o leta vidare för nån större hjälp av ortsbefolkningen verkar vi inte få.Nån som kan säga vad stället heter? Hände faktiskt en kul grej då jag frågade efter vägen att två italienare sa åt mig att inte tala så fort?Fasen jag trodde jag kommit till tala fort landet nummer ett i alla fall har man då fått den uppfattningen efter att ha lyxxnat både en o två gånger på roberto vachiis svada. Efter en snabb dusch så begav vi oss i alla fall in till verona för o kolla in protour killarna på girot.Fick se några målgångar pluss tröjutdelningar.Kul Kommer bilder,bara jag lyckas få in dom i datorn.

Inga kommentarer: