onsdag 2 maj 2012

TCT premiär!

Ja d¨har utan konkurens sveriges tuffaste klubb serie startat.40 talet heltaggade cyklister ifrån hela länet hade slutit upp.25 km gånger två skulle avverkas och attackerna avöste varandra mest hela tiden.Trodde nog första racet var kört när en större grupp kom iväg med starka cyklister.Men vi kom ifatt och när vi väl börjar närma oss målet får jag och två cyklister till en liten lucka.Ingen villl tydligen offra sig så vi får spurta om segern.Peter Mattson håller spets och jag har superläge för seger men inga ben så en andra plats är faktum.KUL! Andra racet så är moris o mats hedlund loss så efter en hård jakt så blir det klungspurt som givetvis Roberto Vachii visar hur det ska gå till.Själv vart jag lite låst då det dras igång så jag slår av då benen ändå fått sitt denna soliga afton.Äntligen är onsdags racen igång rikitgt kul med så pass bra och tufft motstånd. Hemrull efter avslutat förvärv.
Mina lungor hängde inte alls med kul nog kunde jag dra tunga växlar istället och därmed få lite fart på ekipaget.

Inga kommentarer: