söndag 26 maj 2013

Festen är över

Ja då var det Borlänge tourat  färdigt för detta år.Tycker nog att det här var den bästa upplagan som jag kört,och det har ju blivit ett antal.Som vanligt är det kul och träffa alla jämföras resultat mot dom andra klasserna mm men det för året nya upplägget får då fem rattmuffar av fem från mig.Verkligen super spännande med sprint och att som på dagens etapp starta alla samtidigt istället för en o en säger sig ju självt att det är roligare.Som sagt jag är riktigt glad och stolt över klubbens super arrangemang.Bara synd att det nu är ett år kvar till nästa gång. För min egen del så hade jag två mål med dagen det var att leda loppet åtminstone nån gång och sedan att vara före Henrik lord för att därför sluta som total trea.Jag infriade inga av dagens mål så cykel mässigt så var jag mindre nöjd.Har haft en del knä ont sedan förra helgens dumheter att spela en innebandy turnering.Känslan idag var riktigt mysko då jag idag inte alls gick på rött fram till dagens första backar men väl i backen så vart jag tvungen att gå på riktigt lätta växlar för att ens ta mig upp?Lord gjordet ju även ett kanon lopp och hängde med i täten så jag fick nöja mig med en hygglig  fjärde plats för andra året i rad.suck!

Inga kommentarer: