fredag 24 maj 2013

Sprintat klart!

Strulade till det rejält i min semifinal då jag missade pedalen  totalt.Började därför loppet som tvärsist.Dröjde typ halva banan innan jag lyckades smita förbi Christer Claar även han från Borlänge. Tog en till kille av bara farten men ut på upploppet är det en sjukt stor lucka.Jag spurtar dock på allt vad tygen håller och där har jag en jäkla tur för 3:andra i loppet slår av?Så jag hinner förbi och är turligt nog i final.Kommer igång lite bättre i finalen men är fyra försöker smita förbi men banan är tight så det dröjer till upploppet innan jag kan smita förbi.Tyvärr så är det lucka fram till dom två i täten jag kör ifatt men kommer inte mer än jämsides med Gunnar Töjren.3:a är ok men svider lite när jag var i så bra spurtform.Är lite för snäll o försiktig på banan men det här var ju första gången i den nya grenen- kul var det i alls fall: ).Imorn är det nått helt annat får se om jag hänger med då också.EM 2:an Gunnar lär inte bli lätt o tas med.

Inga kommentarer: