söndag 6 juli 2014

Mörksuggan!

Vet egentligen inte om jagborde kört idag med både hosta o snuva men är huvut dumt så får kroppen lida som det så käckt heter.Stod i andra led idag och gjorde väl ingen jättestart men man har ju gott om tid o trampa förbi i backen om  orken finns.Började i alla fall bra och plockade platser typ halva vidablick.Sen tog bensinen slut så jag kämpade mig uppför brevid gamle protour proffset Markus Ljungqvist.En bra bit ner i fältet innan toppen runt 100 uppskattar jag.Stressade dock inte utan höll hjul och tog mig igenom lerpartiet halkandes hit o dit.Fick lov o jaga lite nerför innan jag var ifatt en grupp.Dagens högsta hastighet här 68.3 km/h.En stor grupp syntes strax framför så jag försökte pepoa dom andra så att vi skulle konna ifatt.Det tog en stund men vi anslöt.Men väl inne på stigar sprack det upp framför igen.Kände mig stark på platren så det gick bra att jaga ikapp.Gruppen åkte på bra så vi kom ifatt folk mest hela tiden men alla åker snabbt på denna bana så en plats runr 60 totalt räckte kroppen till idag.Krampade flnt sista 5 km men drack en del och slet mig vidare.Är rätt nöjd då jag rullade runt utan större missöden.

Inga kommentarer: