torsdag 3 juli 2014

Tct Fågelmyra!

11 Tappra cyklister på dagens Tct semester tider?Hur som helst så börjar ryggen bli bättre men åkte på en förkylning som jag fått tampas med så 4 dagars träningsvila gjorde benen utvilade men en seg inländande  känsla och en del snorande.Första racet vart väldigt avvaktande   så väl vid målgång så är vi samlad grupp.Trodde nog att jag kunde ta segern från spets men spurtbena var total sega så fem man flög förbi.Tog i som fan men det hände inte mycket vart inte ens trött så efter lite sur min så tänkte jag nu kör vi på andra racet.Attackerna var också fler detta race och efter två varv blir vi fyra som får lite lucka.Vi går runt till målbacken då Junioren Burman får fin fart och lämnar oss övriga jag tar upp jakten men kom väl aldrig riktigt nära.Slår av då jag tror jag passerat mållinjen men det gjorde jag tydligen inte för då kommer Andreas från Norbergs CK o spurtar förbi.Lite snopet men inte hela världen.Skönt o få en genomkörare nu blir det pepp inför söndagens Mörksugga.

Efter som alla undrar vad det var i förra inlägget så har jag äntligen slagit till ett par ovärderliga knävärmare som ska tåla regn.

Inga kommentarer: