måndag 10 augusti 2009

Kontraster!

Back on track är det som gäller nu.Det kommer bli lite kontraster från kyrkan och såsom bröloppsresan då vi begav oss ner till Göteborg för några härlig dagar och med kronan på verket Ullevi besöket på madonnas konsert.Vi hade inte planerat denna resa så att vi lyckades få så bra biljetter som vi fick var rena lyckträffen.Med endast 10m till scenen så missade man inte mtycket om man säger så.Madonna är ju Jordens största kvinliga musik artist och dennna sprakande show gjorde då inte mig besviken.

Efter bröloppet förra lördan så fick jag till tre hyggliga pass under förra veckan.
Men alla resturang besök mm så är formen en bra bit från topp så nu gäller det o börja skärpa till sig.Helgens vasalopp får bli en bra genomkörare för mig för att sedan ta sig an finnmarksturen med förhoppningsvis hygglig form.

Viktigast är ändå att få till formen till långlopps SM men till dess så borde det inte vara nån fara.
Fick till en o annan bra bild på donnan

55000 pers o jag på ullevi









Eftersom scenen såg ut som ett T så fick vi se en del av madonnas rygg.Vet inte om jag var så ledsen för det. :)


Får man se ut så här o vara +50

Hon åkte bil på scen?

2 kommentarer:

HULKEN sa...

är det mtb vasan du skall åka ?? jag vill också åka den , men tusen jävla kr för att starta är nog över min smärtgräns !
Låter dom du har haft en rolig vecka !

/hulken

Janne.J sa...

Jo men visst är det Mtb vasan som jag tänkte försöka ge mig på.Loppet är ju redan sveriges största mtb lopp.Och för min del blir ju inte loppet någe dyrare eftersom jag ändå bara åker direkt till start och inte beöver betala övernattning mm.