tisdag 4 augusti 2009

Bröllopsfoton!

Vilken kanon dag det blev.Allt var så rätt min brud var underbart vacker,solen sken,maten var god och alla närvaande var på strålande humör.Så en sak är säker det här glömmer man aldrig.Så det här var verkligen ett litet lyft i mitt förhållande och från och med nu har jag ju en fru och inte en sambo.

Inmarsch i kyrkan

Puss efter kyrkan.

Puss vid stugan!

Posering vid bryggan i sommarstugan.

Dagen till ära så sjöng jag ut min kärlek till min kära.



Brölopps vals blev det givetvis.


Till sist vill jag tacka för all uppvacktning och för att alla närvarande gjorde dagen så minnesvärd som den nu blev.

8 kommentarer:

Johan sa...

Grattis!!

Anonym sa...

Grattis Janne!

/Peter Snell

Hulken sa...

Fan du var ju riktigt stilig Janne , kul att se dig i annat än cykelkläder haha
Stort Grattis igen och Lycka till !!

Anonym sa...

Stort Grattis
Så fina ni var, det skulle vara roligt att höra dig sjunga.
Må ni leva lyckliga i många år.
Så gammal jag lät, men så ska jag bli farfar snart :-)

/Blomman

Anonym sa...

Tack o bock allihopa.sånt värmer givetvis :)

JJ

Frykberg sa...

Grattis!

Pontus sa...

Stort grattis JJ! Fina bilder. Lite besviken att jag inte fick komma och spela ingånsmarchen;)

/Mats B sa...

GRATTIS Janne!
/Mats B.
CK Valhall