fredag 11 september 2009

Bästa matdan!


I går körde jag långlopps sm banan ytterliggare en gång.Börjar kunna den nu :).
Vart sedan en tur förbi min akupunktör som boostade mitt system med nålar både här o där fick sedan en stärkande massage på det.Lite lustigt det här åtminstonde för mig benen ska nästan värka lite för att jag ska prestera som bäst.Värken sitter åtminstonde där så nu är det bara att fylla energi dåepåerna.

Det är i mina ögon det bästa med långa lopp.Jag äter i princip hela dan.Det blir en salig blandning.Hitintills har jag hunnit med ett par mackor,äpple,apelsin,the,nötblandning,sushi,godis,havredryck en näve plommon.

Det kommer nog bli en o annan kalori till innan jag avslutar dan med
nougat kladdkaka med grädde som min goda fru lovat baka(mums).

cykeln är trimmad och jag med i morn så åker vi.

1 kommentar:

HULKEN sa...

Grattis till GULDET
Snyggt !!
mvh/Hulken