onsdag 9 september 2009

Pisk!

Ääää jag bangade totalt.Hade inte alls pannben idag att gå in och sätta mig när det var 23 grader och sol ute.
Så det vart träningsrace på landsväg i stället
Wengelin var ju med på tct och fick pisk han med på onsdagen innan han vann cyklevasan.

Precis som vanligt denna säsong så fick jag pisk på tct(klubbensträningsrace) 6:a och 8:a Vart jag för dagen på dom två race vi körde.
Jag hade lite konstig känsla i dag då benen kändes kanon men hade väldigt lite kraft på platten.Kan vara att jag har ätit lite lite senaste dagarna.Uppför hade jag däremot bra känsla så med lite mer energi i kroppen till lördagen så får jag hoppas på även lite tryck på platten med.

Placeringarna var det däremot inget konstigt med då både folk från falun och brudpiga ansluter och kör som vanligt starkt.

Inga kommentarer: