onsdag 28 oktober 2009

Proffsbilder!

Förra året så vart jag grymt bortskämd med fina bilder från Martin Ericssons far Göran.Så när det damp ner ett mail från hegens race så vart jag givetvis väldigt
glad.
Inget ont om min fru som fotade i helgen men Görans foton är i en klass för sig.


Efter att jag tog starten på första varvet så skulle wilert prompt förbi.

Så där ja ordningen återställd :)

I ledning igen men nu nog för sista gången detta race.

Nu i min ensamhet under resten av loppet så visar jag på lite simultankapacitet med att både svänga o växla samtidigt.Måste nog visa det här för frugan det skulle hon aldrig tro på annars. :)



Roade mig med o kolla lite varvtider från helgen och delar men vinnaren wilerts varv tid med 6 och sedan tar den tiden med 9ggr så får mna ju fram en ungefär tid från elit racet.Tiden blir ca 66 min 40 sek.På den tiden hade wilert varit 7:a i prestige.Så nog var det hög klass på veteran tävlingen i lördags.Känns ju givetvis lite bättre för mig med att det ändå gick så pass fort i gubbklassen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men man kan väl inte jämföra tider med ett race som är längre??

Unknown sa...

Nej Janne det kan man inte. Skulle ni ställt upp i Prestige vet ni ju hur det hade gått. Ni kör ju med oss på träning ;)

Men med det sagt så menar jag absolut inte att ni kör långsamt. Utan tvärt om. Jag tycker ni kör snabbare i år än tidigare i crosscupen.

Janne.J sa...

Jo oscar just för att vi tränar med er så vet ja att det stämmer ganska väl. :)

Helt korrekt blir det väl givetvis inte men en liten fingervisning är det ändå.