fredag 9 oktober 2009

Är ni redo?

Nästa helg så drar ju cross festen igång.Jag vet inte hur det ser ut i övriga landet men här uppe i Dalarna så finns det gott om taggade cyklister.Vi har kört träningrace både onsdagar o söndagar. jens Westergren har dominerat men senastw racet hade lars bleckur fått igång bena ordentligt och utmanade.


Själv så har jag blandat och gett på tränings racean.Ibland rikitgt bra då jag umanat både Lars bleckur och jonas djurback.
En annan som verkar riktigt stark så här på höst kanten är Peter Almlöf tvåan i veterancupen i fjol.Vi har turats om och piska varandra där jag nog fått mer pisk än vinster.
foto Oscar Ekstam


Men träning är ju träning så det ska bli spännande och få köra mer i skarpt läge nästa helg.

Eftersom en del veteraner väljer elitklass så är det svårt och veta vilka man står emot men en o annan har ju redan aviserat veteranklass så det blir säkert tuffare i år.
kul ska vi ha hur som helst.Och jag är redo :)

Inga kommentarer: