lördag 24 oktober 2009

racedax!


Även om jag givetvis njuter av att ha den gula tröjan i crosscupen så är det givet vis också rätt stressande.Det finns miljoner saker som kan gå fel.
Samtidigt som det också är tjusningen med sporten så är det rätt grymt.

När man minst anar det så kan man stå där med trasig bakväxel eller att man som jag förra söndagen kommer bara lite fel så ligger man där och simmar.

På det tillkommer en radda saker som kan göras fel eller gå fel vid laddningen till loppet.Typ dålig nattsömn,man tar på sig för mycket kläder före loppet så att kroppen inte jobbar optimalt eller så äter man fel så magar ballar ur.

Med alla variabler som finns så är det nästan omöjligt att som skiftarebetande med hus få allt perfekt.

Men nu har jag ju gula så rätt hygglig på att göra rätt är jag ändock.

Mycket funderingar blir det men det är så jag vill ha det.

Väl på startlinjen så blir det inte så många utan då är det bara o tuta o köra.

I kväll slappnar även jag av lite för då det blir cykelfest efter loppet med cx gänget.
HOJ!

Inga kommentarer: