lördag 6 november 2010

All in!

bild från stockholm

Hade bestämt mig i dag för att köra så att det fick bära eller brista.Lyckades ta ledningen ute på första varvet och sedan höll det till varvning.Vi vart ganska fort fyra tätkillar och jag låg länge och sladdade på tredje men stumnade mer och mer i banans två stigningar som var sjukt tunga.Det var mest där jag tappade mot mina konkurenter.

Adam steen körde rikitgt starkt i asfaltsbacken och sprang sedan förbi i en brant där jag cyklade?Kändes lite sjukt att bli förbisprungen på en cykeltävling.

Jag var helt enkelt för vek idag men är nöjd med att jag åtminstonde försökte denna gång. tyvärr inga bilder i dag då jag hade frugan som fotade men glömde tyvärr kabeln.

Hade viss tendens i dag att köra bra på platten så jag hoppas att morgondagens plattare bana passar mig bättre.

Inga kommentarer: