lördag 13 november 2010

Bra start!


På bilden bakar anders.adamsson pizza på tct-festen. I dag fick inte jag köra sm i cykelcross utan fick nöja mig med kumla-cross utan sm status.fick faktiskt till starten i dag och tog därmed täten inledes med en rejäl lucka ner till dom starka hans.mård o benny.andersson.men redan på andra var dom ifatt och förbi.jag försökte attackera ett par gånger för att kunna ligga först och bestämma fart.men varje gång svarade benny så att jag bara kom upp jämnsides för att sedan få ge mig.farten o attackerna kostade på så jag fick lov och ge mig.benny o mård seglade i väg och jag knäckt o demoliserad fick slita på i egen majestät.det var ett gäng som nästan kom i fatt mig men tredje platsen höll jag ändå.det var en grymt rolig bana i dag.kanske årets bästa Så all heder till arrangörerna.

Inga kommentarer: