onsdag 3 november 2010

CX SM i Falun


Läste just att falun sökt cx sm i falun så passnade i mina ögon med sm banan runt husknuten.Räkna med en överladdad janne.j på startlinjen,för inte
kan väl förbundet förvägra oss veteraner ett sm åtminstonde nästa år efter höstens crossfester i superklassen.

När prestige klasserna kör en liten tynande tillvaro med några få stjärnor så är
det ju superklassen som skapat mycket av feststämingen.60 pers på linjen i kungsträdgården var mäktigt.
,
Till helgen så blir det nått annat än grusvägsrallyt i kungsan.

Jag laddar och klär mig för en tung blöt lerig helg deffintivt i mitt tycke.

3 kommentarer:

stefan carlsson sa...

jag tror dessutom att vi ska ha det som krav, att vi får köra även för veteraner. annars inget sm, -det är min paroll./stef

Janne.J sa...

kanoners stef! nu får det vara slut på fjanterienra från förbundet.

Anonym sa...

Ja det finns ju fler gubbar än elitåkare, annat vore konstigt... Hatar att vara glädjedödare men SCF vill se fler damvetetaner som kör också för att kunna ha veteran SM... Så köp era fruar en Cross ;)

/Oscarekstam.com