torsdag 9 december 2010

Inga deltävlings segrare på startlinjen!

Ja då så är det dax för ännu en deltävling i cx cup.Såg lite tunt ut i övriga klasser men superklassen är som vanligt välfylld.Dom som tidigare vunnnit cuptävlingar har denna helg valt och göra annat.Det höjer ju givetvis tempen för mig då chansen till deltävlings seger ökar.Min andra plats i cupen känns därmed rätt så gjuten men fram till ledning är det på tok för många poäng för att på allvar slåss om slutsegern.Jag har ju tidigare i cupen kört med sealskinz handskarna och är mycket nöjd till helgen provar jag också deras strumpor som borde göra loppet lite mer uthärdligt för dom små fossingarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar schyssta. Vilken storlek köpte du och vad har för stl i shimano lvg dojjor (eller om du vet fotens längd i cm så är ju det kalas).

David

Janne.J sa...

jag har strl 43 men tog efter rekomendation en liten mindre strl
strl 39-42 hette den.

Jag använder 43 på shimanoskorna.

lycka till!

Jonas l sa...

en av de få hårt satsande till helgen då? Roligt. Tråkigt att startfälten minskat så

Roadrunner sa...

Intressanta strumpor, återkom gärna med hur de funkade!

Och lycka till i helgen!