tisdag 1 februari 2011

De går bra nu!

Starten i sandbycrossen foto patrik heiler

Livet flyter på bra nu.Jag varvar skidpass med testcykel och i helgen gjorde jag även premiär i velodromen.Det var härlig fartkänsla men kanske lite lite för mycke kurvkörning för min smak.Hade lite svårt att få ut max denna första gång men med lite övning så.Har därför redan bokat in mig på på ett frukostpass på velodromen 07.00 på fredag är det som gäller.


Så här kommer veckan se ut.
tis vila
ons testcykel 3x20 + bålstyrka
tors stakpass skidor 2 tim
fre velodrom + kortare tc pass
lör skidtest 1 tim
sön bergebo ski marathon 41.5km.

Står efter första seedningsloppet i tredje led på vasan men kan jag bara få till vallningen lite bättre så borde åtminstonde led 2 vara möjligt.

2 kommentarer:

Hulken sa...

ja du tränar som vanligt mest hela tiden :-)

Janne.J sa...

tjena henke!Ja vad gör man inte för att om möjligt spöa dig en vacker dag .
:)