söndag 13 februari 2011

Drömmen lever!


Engelbrektsloppet på skidor är avverkat.Landade på en tid runt 3,40 topp 100 i alla fall.
Körde i en fart som skulle räcka till en tid på runt 5,15 på vasan så målet på sub 5 lever ännu i alla fall.

Lite oroande i dag var att på startens långa stakparti så vart jag ifrån blåst av dom flesta.Hade dock mitt livs fäste i dag så att diogonala alla backar i dag var busenkelt.Så ju längre loppet led så plockade jag vad jag tappat tidigare i backe efter backe.Tror MTB tommy olsson fick med mig på bild från starten i dag så jag får väl försöka sno därifrån.var nog sista seedningsloppet för min del så nu är det bara o nöta på o försöka toppa till formen lite.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du åkt lite fortare så hade hela du kommit med på bild. Men det gick fortare på slutet, jag han inte få upp kameran. Tommy

Anonym sa...

Tja det är nog tveksamt att det gick fortare men tack för fotot i alla fall. ;) jj

Henke sa...

UPPDATERA

Janne.J sa...

ok nöjd nu. :)

föresten skaffa facebook där blir det mer frekvent nutids.