fredag 25 februari 2011

Inge mallis o ingen brallis Utan!

Det blidde en pöjk.


Jag och min fru har stått i kö för adoption och i dag fick vi besked om att vi har blivit föräldrar till en 15 månaders gammal son.

Mallis resan får därmed stryka på foten för om ca 14 dgr går resan till Nigeria.

Vasan hinner jag dock med men känns helt plötsligt lite mindre viktig.

6-8 veckor skall spenderas i landet.

cykelkarriären får stå på vila ett tag nu.
Målet med elit SM landsväg får det bli som det blir med.

I början av maj borde jag vara hemma så cykeln får stå i garaget till
dess!

Hurrra!

24 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till er båda!

Verkligen ur-roligt!!

tomp sa...

Va kul, stort grattis!

Lisa sa...

Grattis Janne, vad roligt!!

Jonas l sa...

Oj, häftigt. Grattis och stort lycka till!

Moris sa...

Grattis!! Lycka till!!

Janne.J sa...

tack o bock allihop.Det blir en resa som kommer ställa livet på ända.

Anonym sa...

Grattis Janne. Cross är perfekt för oss småbarnsföräldrar. /Peter E-J

Patrik Paulsson sa...

Grattis till ett väldigt kul besked och även en väldigt fin insats som människa!

Anonym sa...

Grattis Janne och Alex!

/Pär och Jessica

Johan sa...

Grattis!
Lycka till!

Per Kumlin sa...

Stort grattis och välkommen till klubben;-)

Janne.J sa...

Oj va många grattis ny blir jag nästan lite rörd. :)

patrik:Både jag och min fru som för övrigt jobbar som social arbetare har alltid känt att alla här på vår jord är och bör behandlas likvärdigt.Nog kan man fundera vad man ger sig in på men Liksom utmaningen att försöka cykla fort så är det bara att kasta sig på och hålla blicken högt.

Anonym sa...

Grattis!

Anders Olsson

Anonym sa...

Grattis till er båda!

/ Borgström

Björn sa...

Stort grattis Janne. Den här bloggnyheten slår ju alla "jag har tränat", "jag har inte tränat", "gissa vad som kom i ett paket idag" och "ftp/watt/AT/SRM/OBLA" med hästlängder.

/Björn

Patric Bylund sa...

Super Grattis!!

Robban Ö. sa...

Grattis till den största seger man kan få, ett litet nytt liv!
Grattis!!

Henke Hulken Ögren sa...

Nu händer det Janne :-)
FY attans vad häftigt , jävligt glad för eran skull , du kommer få en upplevelse utan dess like .
Kommer gå runt med ett leende hela helgen .

BjörnE sa...

Grattis och lycka till!!!!

Unknown sa...

supergrattis...snacka om guldvinst!!!! //jeppe CRT

M Hägg sa...

Grattis till er båda!
Lycka till!

stefan carlsson sa...

snyggt jobbat där! grattis och lycka till. det är nu det börjar.. kör hårt, -vi ses på söndag./stef

emil l sa...

Super grattis till er! Fasiken, snart har vi en mini janne på startlinjen! det kommer att bli hårt år 2021 i 11-12 klassen =)

Lycka till/ Emil lindgren + familj

Peter Almlöf sa...

Grymt! Grattis