måndag 18 april 2011

Det här är jonathan jakobsson

Nu har jag två älsklingar :)



8 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis! Verkar vara en skön kille!! :)

/David E

Sara sa...

Kul att få se lite bilder på krabaten som du pratade så mycket om! :)

/Ola och Sara

Henke Hulken sa...

2 älsklingar ???? Men sa inte du att din nya cykel hade kommigt i går ? Borde vara 3 älsklingar nu va ?
Nej skämt åt sido ,roligt med lite bilder och jag är riktigt glad för eran skull .
Ser ut att vara en bra framtida cyklist :-)

Öijer sa...

Grattis Janne!

Gunnar Töjren sa...

hej janne!!! Vilken fin bild på dig och Jonathan när han sover på ditt bröst. Vi ses väl på borlänge tour:.)

justus sa...

GRATTIS JANNE!

För övrigt var det kul med med alla Nigeriabilder! Själv är jag halvnigerian, farsan är Yoruba! =D

Janne.J sa...

Tack igen!tror inte jag kör Borlänge Tour,men dyker nog upp och hejar på er andra..justus min son är också Yoroba.kul

Unknown sa...

Supergrattis för tillskottet i familjen!!