tisdag 26 april 2011

De mycke nu!

I och med hemkomsten med vår son så har helt plötsligt dagarna blivet hälften så långa?Tiden bara flyger iväg.Jag har dock börjat vara lite mer tidseffektiv i min egen träning.Skrapade ihop 70 km i fredags med grabben i cykelkärra.Har även morgonjoggat med grabben i barnvagn.
När jag sedan vart fint manglad av Tomas Löfgren på några intervaller i söndags så känns det som om formen är lite på G.

Var och köpte bil idag.Inga större problem och få plats med cyklarna i denna då bagageutrymmet var rejält tilltaget.Ingen sportbil direkt men den var piggare än jag kunde tro.Blir skönt och byta då min volvo V40 börjar ha sett sina bästa år.inte alls som jag :)
Kia Cee´d SW 1,6 CRDi


diesel som drar 0,5 milen passar plånboken fint.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till killen.
Lycka till med allt.
Önskar "Blomman"

johan fintling sa...

Oj, snubblade in i din blogg och ser att vi gör ungefär samma saker: cyklar, adopterar och köper Kia. Jag tyckte dock att 0,5 liter diesel är lite tråkigt för bränslebolagen så vi valde en Carnival som åtminstone drar 1,1...

Janne.J sa...

Tack blomman!Hej johan kul att du hittade hit.1.1 det var snuskigt mycke men det är ju ne rejält stor bil också.vilket land adopterar ni ifrån då?