måndag 18 april 2011

lika glad för de var jag-men gladast var nog mumien!

Var upp och sprätte lite i starten igår på östgöta senior men efter det tog det ganska stopp i lungorna.har känt mig ruggigt sliten efter hemkomsten så några större förhoppningar hade jag ej.Åkte av huvudklungan efter första varvningen i kantvinden och slet efter det på så gott jag kunde.Tror aldrig jag tidigare varit nöjd med en så dålig placering i senior men jag njöt av finvädret och med ett snitt på 170 puls så fick jag en fin genomkörare.

Inbillar mig att det nu bara kan gå åt ett håll så detta får ses som ett viktigt steg i den förhoppningsvis kommande formen.Kul var också och ta emot alla grattis till min son.Tack allihop.

har föresten fixat kameran nu så några fina kort på den lilla tuffingen är på G.

Inga kommentarer: