fredag 1 april 2011

Vit man!

Efter att ha skrapat ihop cirka 80 mil på sex cykeldagar så begav jag mig ner hit till afrika.Internet har inte varit lätt att få åtkoms till om man säger så.Men nu är vi i alla fall i storstaden lagos för att sedan när alla papper är klara få bege oss hemöver.Tyvärr har jag fått nått virus på kamera bilderna så dom går ej att få tillgång till så ni får nöja er med några mallis bilder så länge.

Allt flyter dock på bra vi svettas konstant i den 30 gradiga värmen och jag har faktiskt fått till ett cykelpass med några lokala boys.men återkommer till det när jag får tillgång till bilderna.


mallis
Efter en lång dag i sadeln så är det skönt o få pulsen under 150.

härliga vyer kustvägen till soller.

grabbarna vart så här glada när jag sa åt dom att i nästa backe så får ni bara se min rygg.

gunnar bad om att få vara med på bild så jag gav med mig till slut.

cyklarna på hotellet på mallis

Inga kommentarer: