torsdag 29 november 2012

Ge aldrig upp!

När jag och min fru gick till kommunen i våras för att ansöka om att få adoptera ytterligare ett barn så fick vi frågan hur gammal jag är och när dom fick höra att jag är 44 så var svaret då få ni  aldrig nått medgivande.

Jag behöver inte gå in på allt jobb och all  kontakt med olika instanser som varit, men det har varit ett hårt jobb att ta ärendet vidare.

Så idag så fick vi äntligen det besked som vi längtat och jobbat så hårt för.

Kommunen gav med sig och vi fick idag godkänt för ytterligare en adoption.

Så även om det vart ett silver på cx sm så fick jag i dag mitt guld. :)



Här är ytterligare en kille som gjort det starkt o aldrig gav upp.

6 kommentarer:

Henrik sa...

Grattis till er alla tre!

Unknown sa...

Grattis!

Joachim L sa...

Härligt!
Ungar håller en ung. (Fast man kan känna sig jäkligt gammal vissa sömnlösa nätter...)
:-)

Robban Ö. sa...

Sjukt kul för er!!
Hoppas allt går bra och smidigt för er nu..

Anonym sa...

Härligt och höra, Grattis!!
/Cesar

Janne.J sa...

Tack allihop!!!

Jo joachim visa ord :)

robban vi får väl stå och stå skrika om ett par år när barnen raecar. :)