fredag 10 augusti 2007

Efter regn kommer sol!

Bilden är från 2005 då jag körde för harnäs if/team claeson(bredvid mig står klubbkompisen pär björkman)
I dag så vart det en lugn tur med min sambo alex.

Jag övade lite enbenstramp fram till torsång då våra vägar skiljdes.

Jag styrde därefter bort mot skräddarbacken för o få lite puls.

Jag brukar starta ca två hundra meter från toppen och därifrån gå på max .

Dagens andra intervall vart den snabbaste och kördes på 58 sek.

Efter passet så åts en härlig köttfärsås o spaghetti.


Efter som jag haft feber o förkylning i veckan så var det väl med viss nervositet som passet genmfördes.

Tankarna gick åt hur kropppen skulle svara på träningen och om det skulle vara nån idé och dra ner till granhed i morgon.

Såsom det känns nu så går det åt rätt håll och jag planerar i alla fall att åka dit.


Om det sedan blir nåt resultat får vi väl se.

Ett som är säkert är att det blir svårt att toppa förra årets reultat då jag vart 2:a samanlagt.


Kul blir det säkert oavsett.

TJING!

Inga kommentarer: