måndag 13 augusti 2007

Granheds 2- dagars


Eftersom det här är min högst privata blog så får ni stå ut med detta badpojke foto :)


Ja då är granhed avklarat.
Det var ju med lite osäkerhet över formen som jag reste ner.
Såsom det vart så behöverjag inte ångra resan i alla fall.
Jag hade årets form denna helg frågan är om jag haft bättre form någón gång.
Jag slog sådana åkare på tempot som jag knappt aldrig slagit।Jag var mer offensiv än jag varit någonsin på GP:et o linjet.
Det är underbart när allt slit verkar äntligen ge resultat.
Får jag bara en gång till i livet såna här ben så är det verkligen värt all möda.
Det vart mycket taktik under helgen så en 3:e plats i det sammanlagda känns mer än bra.
Till veckan blir det bara allians tempo på tisdag(30 km) för att sedan ladda rejält till söderhamn 3 dgrs.Skulle vara mumma o ha dom benen även nästa helg.
Har många goda minnen från helgen.Ett är i alla fall solstrålen Eskil som är son till den trevliga familjen Bylund.Skulle inte förvåna mig det minsta om den grabbben blir nått inom sportens värld så mycke energi som han verkar besitta.Han hade även förstånd till att sömn är en viktig ingrediens om man skall växa o bli stark. :)

Inga kommentarer: