måndag 27 augusti 2007

Tempo intervaller!


Till helgen så kör jag veteran cup final i lindholmen.
På söndan tar jag även an mig eliten då jag startar i lindholmens linjelopp.

Dagens pass blir lite laddning inför helgen då jag kör ett antal tempo intervaller på min stevens tempohoj.
Om nån tror nåt annat så syns det på bilden att man får ta i på finnarken här på ett av dom jobbigare ställena i bäcken upp mot skattlösberg.


Nu har jag kört dagens pass och det var en något mer sliten janne.j på dagens pass.

passet kördes på tempohoj med linje hjul.
snittpuls 157
maxpuls 173
snitth 41.2km/h
max speed 54.8
snitt värme 14 gr
Jag körde 4x4 min och klockade bara tiden under intervallen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare Janne
Va kul med en ny bloggspot som jag måste lägga in i mina favoriter.

Jag kör också en egen liten, fast anspråkslös blogg lite mer som försök och test. Kolla in http://www.gylenfjell.eu

Hälsar Georg G (från cykelklubben.se)

Anonym sa...

Härligt Janne, va kul med blogg, det hade jag inte sett förut, men nu lär jag återkomma.

Janne.J sa...

Halloj!
Ja då får jag försöka o inte göra er allt för besvikna över mitt skrivande.
Tomas jag led verkligen med dig i lördags först indragen i krasch o sedan punka.Du får komma igen nästa år o ta en topp tio då, eller varför inte redan på årets bockstenstur.
Lycka till!

Anonym sa...

Tjena Janne
visst f-n fick du fel adress till webbsidan! Här stavar man som en kråka.. får väl skylla på att jag missade em fikat :-)
www.gyllenfjell.eu skall det ju vara