måndag 19 november 2007

Helvetes ukke!!


Eftersom jag har fri vecka från jobbet så gör jag som skidåkarna skulle kalla det en helvetes ukke det blir hårt denna vecka.

För o få ordning på min rygg så skall jag också försöka mangla mage/rygg lite varje dag.

Det o lite annan givetvis så hemlig träning ska väl göra så att jag tar mig in på

den där 17:e platsen som var målet för göteborgs tävlingarna(kalas cx cup 1-2/12).

Det verkar bli extra tufft startfält där men va fan man lär ju sikta in sig på nått.

Javisst ja

jag har bytt klubb igen.

Borlänge CK blir adressen nästa säsong.

Och ny sponsor är kanske på ingång också.

Men mer om det senare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ledigvecka , va fan är det för något , snacka om lyx , fast jag misstänker att du har jobbat hårt ett tag för att få vara ledig !!

Hmm ny sponsor vad kan det vara ???" NYFIKEN "

Det där med borlänge har jag väntat på du bor ju där och allt !!

blir det mest mtb nästa säsong ?

ähh jag orkar inte vänta på svar skickar dig ett sms snart

Over and out / henke

Anonym sa...

mer om det senare !!! hmmm UPPDATERA NU !!!

/ henke

Anonym sa...

Näpp jag vägrar:)
Man kaninte öppna paketen föränn

det blir julafton henrik

Har du inte lärt dig det än?
Säger inget innan det är klart.
Janne.J

Anonym sa...

Hur kommer det sig att du byter klubb så ofta??