söndag 25 november 2007

Huuuaa!!!!

Till helgen så kör jag mitt sista lopp i brudpiga dräkten.
Bilden är från sommarens trevliga vertex velo



25 timmars veckan är avklarad.

Visst är det tufft att träna så pass mycket men har faktiskt känt mig piggare än vanliga veckor(frivecka) då både arbete och träning måste skötas.

Som typ i dag då jag var tvungen upp o studsa redan 04.30 .
Veckan som gått har jag varierande kört dubbla korta intervallpass och varannan dag
Långt o lugnt.
Känner mig inte allt för sliten förmodligen mycket pga att jag sovit allt mellan 8-10 timmar varje natt(sömn är the shit som dom skule ha sagt uppe i falun :).

Medans tuffingarna i Falun sladdade runt uppe på lugnet(träningstävling) så tog jag mig en lugn fikatur o mumsade bulllar i Gustavs.(bena hade nog inte palllat för så mycke mer)

Fick sällskap av en tuffing till kvinna i 40-årsåldern och tjernlund o runkranz.

Jocke som är något en krasch kung var bara tvungen o lägga sig en gång under passet för att inte frångå principen :)

Även kommande vecka blir lite lugnare för att ladda för göteborg(kalas-cx cup)

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till Gööööteboooorg.// Lintala