tisdag 13 november 2007

Jag e exotisk o dyngen !!

Bilden är tagen efter halva Åsmansbo backen (en av dom värre på dagens pass).


För att få lite extra styrke träning så körde jag dagens 3 timmars pass med 44-11(ca 130 i snittpuls).
Var ju ett tag sedan jag körde nått liknande så det tog nån timma innan bena fattade att det inte skulle gå någe lättare.
Tog mig knappt framåt till o börja med men tyckte att det flöt på ganska fint efter ett tag.
Att jag också hade dubbelbottnade fälgar och dubbdäck med 300 dubb gjorde ju inte ekipaget lättare direkt.

Vart stoppad halvägs mellan smedjebacken o Säter då en dam med hedemora kommun bil tyckte jag var så ovanlig att hon bara måste fota mig ??
Kul inslag i passet men när det uppfattas så speciellt så förstår man att vi inte är så många som håller på med cykel.(åtminstonde där jag cyklade).

På söndagens träningsrace så samåkte jag med den duktige o trevliga cyklisten Tomas Löfgren och när jag släppte av honom hemma så kom hans sambo ut med nybakat bröd som tydligen inte hade fått plats i frysen.(hon såg för övrigt lite nybakad ut själv då hon hade en liten i magen :)

Hur som helst så var det en väldigt trevlig gest och i dag så lät jag mig väl smaka av det väldigt goda brödet.
Så stort tack!


Avslutar med en bild på en av mina konkurenters hojar som han graderar upp fastän

den typ kostar 70000 ut i affärn??

Vi veteraner skall då alltid vara värst =:)

Men man lär ju erkänna att den väcker en hel del ha begär

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Hi har du inte fattat Janne att du har ju för fasen fått ragg !! Hon tyckte säckert du var asläcker !!

Jag menar tänk dig en halvklubbad dam på väg från jobbet lite halvtrött i bilen som får syn på en man i tighta trikåer , klart honm var tvungen att ha ett kort att sätta upp i fikarummet som kollegorna kan titta på !!!

Så måste det ju ha vart eller hur ??

/ Henke

Janne.J sa...

Jomen visst.
exakt så måste det ju ha varit.:)

kvinnor brukar väl som oftast bli till sig i trosorna över men in tights.

eller blöjbyxor som min sambo så käckt kallar det