fredag 14 mars 2008

Hett som fan!!

Efter nàgra om o men sa fick jag ihop hojen.

Dom farskpressade fruktdrinkarna ar grymma :)

Halloy allt väl.Har dock lite problem med den grymma hettan så träningen har blivit lite extra slitsam.

Första löppasset startade jag 07.00 men redan efter tio min så åkte tröjan av och vart blöt av svett rätt fort korde 30x30 x31.

Så i dag när första cykelpasset skulle genomföras så startade jag redan 0600.
Men redan vid tredje intervallen så punkade jag och lyckades även punka reserv slangen så det vart till o köra tillbaka med punktering pa framhjulet men lyckades dock halla hygglig vinter distansfart mellan 25-30 km/h 2 tim vart det i alla fall.


Har givetvis hunnit med och snackat en del cykel da jag mott ett aldre par fran grycksbo som skulle sta flaggvackt pa SM i sommmar dom var tydliigen slackt med Tobbe Wallen den gamle landslagscyklisten.
Ska aven pa snorkel tur med ett annat par da kvinnan driver ett vibrations plattte gym i falun och tydligen sa gymmar bade marcus Ljunqvist och jennie stenerhag dar.


HOJ!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Janne, dags att öka på solfaktorn!

Anonym sa...

Håj.
Du ser lite stekt ut. HA HA...
Är man på semester ska man slappa, dricka öl och goda drinkar, sen ska man ta hand om sin käresta, inte ränna runt och träna.
Ha de gött
/Blomman

Janne.J sa...

:) ser nog lite värre än det är

Börjar dock nu anta en mer brunare ton.

Har dock aldrig varit med om starkare sol än denna och smörjer mig konstant med solfaktor 30.

Anonym sa...

Hej Janne, kul att se dig lite skönt rödbränd så där..
Vad heter kvinnan från Falun som har vibraplate stället?

/Stefan

Janne.J sa...

Kvinnan heter Martina bergman,
Hon och hennes man Daniel var riktigt trevliga men åker tyvärr hem i dag.Jag vart dock riktigt sugen på o prova det där med vibrationsplatta så vi får väl leta upp henne när vi kommer hem,

Anonym sa...

Hej på er!!
Hoppas ni har det underbart i solen.
Här hemma kommer man snabbt in i vardagen igen...så passa på att njuta.
Ni är så välkommna och "durra" när ni kommer hem=)
Kram Martina och Daniel