onsdag 19 mars 2008

cinotes(underjordsgrottor)!!!

I dag så stog ett besök till maya folkets underjordiska flod på schemat.
Floden är 90 km lång och förser mayafolket med deras dricksvatten.
Så ner i underjorden var det som gällde o trängas med fiskar o fladdermöss.
Vi tog oss dit över stock o sten med en fartblind bilförare.(hoppigt värre)

Ner i grottan(o inte är jag så röd heller :)

och i

coolt ställe det här.


Vi hann även med lite kajak med snorkling

Asch förstod väl nästan att det skulle bli så här jag har tränat ätit o sovit bra hela vintern, och så kommer man ner hit då blir det lite si och så med både det ena o andra så nu är jag sjuk.
Kände att det var nått lurt redan i går men drog iväg o tränade på gym ändå.
Så när jag vaknade i dag så var jag rejält snorig o hostade.
Hade det inte varit för att vi redan hade beställt en dyr ej avbokningsbar resa så hade jag nog stannat kvar till sängs.Jag var rätt seg men det var trevligt ändå.
Hade dock 55(minst uppmätta 31) i vilopuls när jag kom åter så nu blir det lugnt nån dag.

Inga kommentarer: