tisdag 4 mars 2008

Hola!



Så var resan bokad o klar det blir Mexico Cancun.

Så nu på måndag den 10/3 åker jag o min älskling i väg på en 14 dgrs resa.

Vart löjligt billigt för en sådan resa halvägs runt jorden(5000 pp).


Hojen åker med men hur det går o träna där blir väl ett äventyr i sig.
Om inte annat så får jag väl springa intervallerna.
Varmt blir det i alla fall med en snittvärme på 29 grader(26 i vattnet).
Har i alla fall som tanke att vila upp mig rejält för just för tillfället känns kroppen mest som tuggummi.
i går så vart det ett gympass och på den efterföljande simningen så hade jag lite av drunknings känsla.
Har även slitit mig igenom ett distanspass i dag med om möjligt ännu tröttare ben.
Skrapade dock ihop 12 mil.
Men i morn så blir det i alla fall lite vila.

Mr veteranklungan var lite intresserad av mitt tilltänkta tävlingsprogram och som det ser ut nu så kör jag elit landsväg hela säsongen och H40 MTB(mest långlopp).
Har dock sneglat lite på det intressanta europa mästerskapet i Malmö men det får bli en senare fråga i så fall.
Hasta la vista :)

3 kommentarer:

Johan sa...

Tack Janne!
har du lust att ändra adressen bland dina länkar. Nya adressen är www.veteranklungan.nu

Anonym sa...

satan vad nice det där såg ut , ta det nu lungt och njut av vilan !!

/henke

patric bylund sa...

henke, du vet väl att J tar med cykeln... den här gubben vet hur man slappar!