onsdag 26 mars 2008

La Dolce Vita


Ja så är man tillbaka i verkligheten efter ca 24 timmars resa dörr till dörr.
Att det också är 7 timmars tidsomställning gör ju att man känner sig lite jetlaggad.

Men vi kom hem i går så 12 timmars sömn för min del gjorde gott.
Rullade dock bara i dag(3 tim) så att kroppen får chansen en dag till och hämta sig.

Men i morn så är det dax o köra hårt igen.
Efter att bara kört på platt väg nu i 14 dgr så är jag rätt sugen på ett fint backpass igen.

Kroppen känns kanon efter resan,det mexicanska köket innehåller mycket nyttigheter och det lite lugnare träningschemat har gjort mig gott.

Jag har på sin höjd lagt på mig 1 kg på denna tid så det ska inte vara några problem o fixa till.

Jag hann med 8 pass nere i värmen.
4 intervallpass cykel, 1 snabbdistans cykel
2 st intervallpass löpning
1 st gympass
och så han jag med o få massage två vändor.
Lite träningstävlingar o fart träning så borde jad vara redo för tävlings start.

Inga kommentarer: