söndag 2 mars 2008

In the Zone !!

För att få lite hård matchning i helgen så styrde jag kosan till Västerås.
Jag hälsade på min gamle team kamrat Pär Björkman som var rutinerad redan före förra årtusendet.Han har ju även kört ett par elit säsonger under dom senaste säsongerna.
Pär Har lite problem med ett ömmande knä och var utvilad inför helgen,
Själv så var jag var jag något sliten och helgens intervaller vart 6 o 7 i ordningen denna vecka.

Passen som vi körde var först på lördagen 10x 8 min följt av inte 4x4 som är så poppis utan 14 x 4 på söndagen.
Pär var väldigt stark i början av passen och förpassade mig då bitvis till hans rulle men ju längre passen led så följdes vi mer åt jämnsides.

Helgen som troligen var den sista i trevliga västerås trakten då pär o familj troligen flyttar uppåt landet(luleå)bjöd på gott käk,melodifestival,mattips och uppdatering i allmänhet om livet.

Så det är bara o o buga o tacka för ännu en kanon helg hos famíljen Björkman.


Pär lånade mig även denna väska som cykeln får plats i.
Spar ju både en o annan krona då man slipper betala extra för hojen.
Det blir kanon då jag drar söderöver om ca 14 dgr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var ska du resa?

Johan sa...

Hur kommer du tävla iår. Elit på Racer, Byta ner till SM/NM/EM? Veteran på MTB. Har jag förstått det rätt?

Anonym sa...

Ska du ta med cykeln janne ?? trodde du skulle på kärlekssemester ??
Blir det några slr hjul till mig ??

MVH / Henke
www.henrikogren.blogg.se