tisdag 15 april 2008

Allians premiär!

Bilden är från sammma datum i fjol.(då 5 gr varmare)

Tränings tävlingen alliansen som varannan vecka kör tempo o varannan linje startade i dag.

Efter att ha haft så ont i låren så att det har gjort ont o ta på dom dom senaste dagarna så hade jag inga större förhoppningar.

Fick dock ett bra startnummer med henke kopparbergs hulken minuten före.(han körde cross med racerdäck).
Det var skönt o ha en rygg o gå på och en bit efter vändningen så var jag förbi.
Tyvärr så var mina ben slut typ där också så även om ja ökade pulsen så gick det bara saktare.
Landade till slut i mål på en snitt puls på 174 o snitttfaren var blyga 40.8.
Var hela 35 sek långsammare än i fjol men konstigt nog så kändes det bra jag hade bra sittpossition o mitt knä som brukar göa sig på mint kändes inte alls.

Nu vann jag inte och det kändes ju sådår när man hör vinnaren björn engström säga att så här dåligt har jag aldrig tränat för en premiär.(men slog nog pers på banan ändock)
Även Jonas Ericsson brudpiga smet in före mig(4 sek) men han körde linjehoj så det var ytterliggare en spik i kistan för min del.
Jag deppar dock inte ihop, för att allt känns bra så det är bara att fortsätta så kommer formen förr eller senare.
De e bara o hoppas på förr :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ha gjort lite smygpremiär i alla fall även om du naturligtvis hade hoppats på bra ben. Jag missade alla tider och möten och fick köra intervaller själv idag, det gick kasst.

Johan sa...

Denna Björne...Va orättvist livet är att vissa måste träna.....