söndag 13 april 2008

tröttben!!

Lag o partempona har avlöst varandra den senaste tiden och däremellan han jag med ett fint backpass 2-3 min x 20 så i dag tog det tvärstopp.

Jag vart avhängd,förnedrad och förpassad till Tomas.L o Martin Camerons rulle.
Vi körde 8 min o första gick hyggligt men redan vid andra efter en förning så fick jag se mina kamrater segla iväg.

Efter att ha blivit inväntad så höll jag mig snällt på rulle resterande del av passet.
Gjorde dock nått försök o få vind på nosen men bena skrek -sluta direkt jag försökte.

Martin får nog dagens starke arvid pris då han bombade friskt uppför.tomas verkade dock lite mer sliten men dundrade dock på i mil efter mil.


Med tävling(östgöta) nästa helg så får det nog lov o bli en lugnare vecka för att ha minsta schans att ta mig runt banan.
Fick possitivt nog mina skins i dag och dom spred snabbt en värmande känsla i bena och efter ytterliggare en stund så började det värka både här o var i mina arma små ben(gött)

Inga kommentarer: