tisdag 29 april 2008

På G!!!!


På helgens partempo lopp så fick man verkligen chans att studera sittställningen på ett antal cyklister.Efter att studerat bilderna grundligt så gjorde några smärre sjusteringar till dagens tempo allians 21,2km skulle köras i rejäl vindblåst.
Jag har även tillåtit mig att ta det lite lugnare sedan lördagens lopp.
Omställningarna pluss lite lättare ben gjorde att snittet hoppade upp i ca 43km/h(mot 41km/h för 14 dagar sedan)
Jag fick även chansen igen o uppleva en avslutning med medvind
tempohoj o medvind är fan kärlek det, att segla fram i 50 i km efter km.(gött)

Dagens pass var ett bra genrep inför helgens två inledande tempo etapper.
På fre kl 8 så är det dax för min del för start.
I det 100 man starka startfältet hoppas jag på en plats på den övre halvan.
HOJ

Inga kommentarer: