torsdag 8 maj 2008

Harmoni!!


Att det börjat gå lite bättre för mig beror inte på nån hemlig mirakel medicin utan mer på att att jag för första gången på väldigt länge lever utan nått som stjäl min energi.
Att känna att man inte hela tiden är ifrågasatt är himelskt skönt.
Jag har en sambo som öser kärlek över mig,mitt jobb är inte mer fysiskt än att jag klarar av det och stämningen är bra.
I min nya klubb så råder även där harmoni och possitiv anda.
I dag så fick jag även chansen o ge igen lite till klubbben då jag hoppade in som ledare för racer ungdomarna.
Det var också en vitamin injektion att få se ungdomarnas inlärningsiver och kämpa glöd.
Vi hann träna kurvtagning(bra för mig med:)har intervaller,skyltspurter o enbens tramp.
Jag tror dom vart både trötta o nöjda med det.

På lördag är det då dax för lite historia då jag deltager i det 100:e scandinavium race i Uppsala.
Framför allt blir det säkert ståpälskänsla att fara fram inför publiken i centrala Uppsala.

Det känns lite svårt för mig som är så pass ny inom elit klungan att sätta nått speciellt mål.
Men jag går in med öppna ögon och ska försöka kämpa väl. sedan så får jag se hur långt det räcker.
Når jag mållinjen på dessa 200km så kommer jag vara nöjd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till Janne på 100:e Scandinavium racet.

//Jonas E