torsdag 4 december 2008

bildkavalkad!

Jag tänkte nog efter helgen att jag kanske borde ta en vilo månad för att ladda för resten av vinter träningen.Det höll till i tisdags då jag bara var tvungen att rycka lite i skivstången här hemma.Är ju ledig denna vecka så även på onsdagen blev abstinensen för stor så jag kastade in ett mage/rygg pass+spinning.I dag var jag i alla fall förståndig och körde distans med låååång fika.Det brukar ju inte räknas som träning och fikar man sedan så är ju passet helt förstört :)
Vad gör folk egentligen när dom är lediga?Jag pallar då inte,måste bara träna fö o få dan o gå. :)

Fick föresten en hel CD med kort från helgen.
Tagna av Juhani Blomfjord
SM 6:an Löfgren i leran

Darvell i leran

här tänkte jag nog inte till riktigt när skulle lyfta cykeln.

Almlöf i leran

Öijer fotar kim anastasios praktvurpa.förstora o kolla in vilken kanonbild.
härlig bild med passande feel the heat tält i bakgrunden.



dubbelhinder

Sanden var kul men lurig


Fler än en som låg o simma i sanden

tungan rätt i mun här på Peter Almlöf

Inga kommentarer: