tisdag 23 december 2008

inlåst!

Eftersom mitt arbete inte har nån högre prioritet i mitt liv så får jag nu lida för allt mitt cyklande.Jo jag har under säsongen förbrukat all min komptid och semester på och runtomkring tävlingar(förutom några dar i paris).Egentligen ska jag ju jobba varannan helg men under sommarhalvåret så fick jag nog inte ihop en hel helg så nu är jag alltså inlåst.Lär jobba in 50 tim pluss ordinarie tid innan nyår om jag inte ska bli utan lön i januari.Så 06-18 blir det i princip varje dag resten av året.
Vilar dock över julafton o juldag.

Det blir svettigt men vafan det är värt varje sekund om jag kan fortsätta på samma bana som i år.
Det blir tufft o orka hinna med o träna men efter nyår så väntar 12 dars ledighet så jag får välan ta igen det då.
Han dock med ett 4x4 pass under gårdagen.(fan cykelmusklerna får ju inte helt förtvina:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobba mycket nu är väl helt OK, när du får vara så mycket ledig under tävlingssäsongen. Känner jag dig rätt Janne så hittar väl du på några övningar på jobbet - intervallskotta, lyft med tungt järn eller nåt liknande.

God Jul & Gott Nytt År!

Pär

Janne.J sa...

Fasen pär du känner mig för väl.
Det vart enbenhopp i trappa i dag.

Hade gött där uppe i antarktis.:=)

Anonym sa...

Hoppas att du hinner med att fira lite jul mellan jobbandet och tränandet i alla fall.

Önskar dig en riktigt god och fridfull jul.

/Sofia