torsdag 18 december 2008

Jag sitter säkert!

Vettetusan vad som hänt med länkarna o mm för dom har helt plötsligt hamnat längst ned på sidan.Får ta o kika lite på det där.Rättvikaren som börjat blogga (www.pontuspumpenjohansson.blogspot.com) frågade hur min träning går och Jag kan väl bara säga att den går enligt mina planer hitintills.Denna vecka ser ut så här.Jag kör delvis rätt lättt styrketräning för att vänja kroppen.Testcykelpassen som följer brukar ta musten ur mig ändå.

Måndag Knäböj 3x80kg utfall 20kgx3 viktskiva ovanför huvudet gooodmorning,plankan,sittupps avslutade med testcykel 3+6+9+18+9+6+3 40 kadens omväxlande stående sittande.

Tis 1,30 snöskottning

Ons Ryggresningar 3x20 marklyft 3x100kg stående vadpress 3x200kg
sittande vadpress 3x70kg benspark 3x80kg,magmaskin 3x 80kg
70 min spinning 154 snittpuls 180 max

Fredag Watt test på testcykel

Lörd 4 tim dist

sönd vila alt jogging

Detta är tänkt som en lättvecka(3 vilo dagar) för att nästkommande vecka köra en medelvecka(2 vilo dagar) följt av en hård(1 vilo dag) och sedan börjar det om igen

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste vara mera Knäböj.

Janne.J sa...

Som jag sa så är de tillvänjningsperiod.men jag skrev inte iktigt rätt utan det är 3x10.
Generelt så fins det för mycket måsten tycker jag,bättre och skapa nåt eget.

Pontus sa...

Härligt Janne du ligger i! de är bra de