måndag 1 december 2008

Frälst!

Mitt träningskrypin.

Om nån nu trott nått annat så lär jag säga det jag är frälst.
Jag tror nog både en o annan som gästade skatås i helgen håller med mig.
Cx is here to stay.

Få sporter innehåller så måga moment som är både intressanta för både utövaren och aktören.Leran som sprutar,åkare som sladdar halvvägs ner i diken,alla krascher,maskinhaverier,depå stopp mm och det faktum att allt är så lättöverskådligt gör det verkligen till en publik sport värd att beskåda.

Så räkna med mig när cx säsongen 2009 kör igång igen.
Mer taggad än någosin.Både en o annan jag språkat med på sistonde smider också cx planer till nästa säsong så veteran klassen kommer nog bli hårdare/tightare och större kommande år.

Almby Ola(hellström)såg riktigt sugen ut när han pratade om nästa års cx-cup i veteran klass.Men även duktige elit mtb åkaren Lenny Fredriksson smider veteran cx planer.Och hotet att även cx kungen Benny Andersson byter klass finns ju alltid. Listan kan säkert göras längre med,så har du inte cx planer ännu tänk om.

Tuffare roligare mer allround träning får du inte.Jag kan med säkerhet också säga att genom att jag körde förra årets cx cup så hade det stor del i mina framgångar detta år. Foto Juhani Blomfjord
Bosöns trappa var grymmt jobbig,på bilden gbg trappan var inte lika farligt dryg.

Inga kommentarer: